آسمونیا

مطالب گوناگون از سراسر وب

فال روز یکشنبه 29 آذر 1394

  • ۱۰:۴۰
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال روزانه ، فال امروز 29 آذر 94

فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز پشت آن لبخندی که بر چهره دارید مشکلی را پنهان کرده‌اید و مایل نیستید که احساسات واقعی تان را برای کسی آشکار کنید. به نظر می‌رسد نیازمند زمان بیشتری هستید تا بتوانید احساسات تان را با موقعیت هماهنگ سازید. شما در خفا و پنهانی بهتر می‌توانید اجازه دهید آنها دوره خود را بگذرانند و همه چیز به روال گذشته باز گردد. متاسفانه مجبورید که تا زمانیکه به امور شخصی و درونی تان می‌پردازید به وظایف اجتماعی که دارید نیز عمل کنید. شما به خوبی می‌دانید چه زمانی باید پیشرفت خود را به اطلاع دیگران برسانید و آنها را در موفقیت خود سهیم کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال امروز 29 آذر 94 ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما آماده جشن گرفتن هستید!! یا آماده انجام دادن کاری لذت بخش هستیدٰ، حتی اگر هنوز وظایفتان را انجام نداده باشید. اما شما دوست ندارید تنهایی تفریح کنید، بنابراین دنبال کسی می‌گردید که با هم تفریح کنید و در جستجوی این وقت‌تان را تلف می‌کنید. اگر طرف مقابل‌تان دلش نمی‌خواهد شما را همراهی کند، بی خودی به او اصرار نکنید. شاید اگر تنها تفریح کنید بیشتر لذت ببرید!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ماه تولد ، فال نمناک

فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین خرداد ماه

امروز مرز باریکی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریک در حالیکه تمیز دادن این دو را از یکدیگر برای شما مشکل کرده است، آزادانه در حال جابجایی و حرکت کردن است. در حالیکه رویاهایتان را بررسی می‌کنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه کردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده کنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال نمناک ، فال سایت نمناک

فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین تیر ماه

 مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال سایت نمناک ، فال یکشنبه 29 آذر94

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین مرداد ماه

امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوستشان دارید پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال یکشنبه 29 آذر94 ، فال

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین شهریور ماه

نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی‌ خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند، شما کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین مهر ماه

 فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین آبان ماه

 شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین آذر ماه

امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین دی ماه

 از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین بهمن ماه

 ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 آذر 1394 برای متولدین اسفند ماه

ادراک‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می‌کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می‌کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی